انتخاب پرده برای نو عروس

درباره خرید پرده

انتخاب پرده برای نو عروس

برای کسانی که قصد رفتن به خانه بخت را دارند خرید پرده یکی از مهمترین وسایلی است که باید در انتخاب آن دقت لازم را داشته باشند. خرید پرده نیز جزو جهیزیه دختران به شمار می رود پس هرچه زیباتر انتخاب گردد نشان دهنده سلیقه بهتر عروس خانوم خواهد بود. همچنین اگر سایر وسایل منزل خود مخصوصا مبلمان و فرش را خریداری کرده اید انتخاب پرده باید براساس این وسایل صورت گیرد. در همین راستا همواره انتخاب پرده برای خانه عروس از اهمیت بالایی برخوردار بوده است زیرا اگر پرده با سایر وسایل خانه هم خوانی نداشته باشد می تواند باعث از جلوه افتادن زیبایی خانه شما شود. همین طور به دلیل این که نوعروسان تازه ازدواج کرده اند در نتیجه باید از پرده هایی که رنگ های شاد و روشنی دارند استفاده کنند. البته باید توجه داشت که در انتها همه چیز به سلیقه شما بستگی دارد. نوعروسان همه علاقه دارند تا وسایل خانه آن ها تک و زیبا باشد. حتی کسانی که نو عروس نیستند تمایل دارند تا خانه زیبایی داشته باشند.

همین طور بخوانید درباره مدل پرده زبرا

پرده اتاق عروس

پرده باعث می شود تا نما و جلوه اتاق شما بهبود یابد. در گذشته های دور افراد چندان به طرح و جنس پرده خود توجه نمی کردند و تنها عاملی که برای آن ها اولیت داشت پوشاندن پنجره اتاقشان بود و یا از پرده برای کنترل کردن نور خانه بهره می برده اند. با این حال باید گفت که پرده امروزه نقش مهمی در دکور خانه ایفا می کند و هرچه انتخاب آن با دقت بیش تری انجام شود می تواند در زیبایی خانه شما تاثیرگذارتر باشد. پرده عروس اگر برای اتاق خواب عروس و داماد باشد باید با دقت بالاتری مورد انتخاب قرار گیرد زیرا این اتاق در روحیه زوج تازه ازدواج کرده بسیار موثر خواهد بود. شما باید هم رنگ و هم مدل پرده عروس را مورد توجه قرار دهید. فرش های ایرانی به دلیل این که دارای سبک زیبایی هستند حتی در خارج از کشور نیز طرفداران زیادی دارند در نتیجه اگر پرده های خانه متناسب با سبک فرش انتخاب شود زیبایی و نمای اتاق بسیار بهتر خواهد بود.

پرده عروس قرمز رنگ
انواع مختلف پرده عروس

پرده حریر به دلیل این که نمای زیبایی دارد می تواند برای پرده نوعروس بسیار مناسب باشد. یکی از دلایل آن این است که این پرده بسیار نرم و لطیف است و حس خوبی را ایجاد می کند. همچنین بافت پرده حریر ظریف است در نتیجه جلوه شیک تری دارد. شاید جالب باشد که بدانید پرده حریر بسیار با دوام نیز است. با این که پرده حریر در مقایسه با دیگر پرده ها ضخامت پایین تری دارد ولی به دلیل این که این پرده دارای لطافت به خصوصی است در نتیجه می توان آن را از زمره پرده های لوکس و جذاب نام برد. پرده حریر دارای انواع بسیار زیادی از لحاظ رنگ و مدل است. استفاده از پرده حریر شیشه ای به عنوان پرده نوعروس بسیار جذاب تر خواهد بود ولی به دلیل این که نمی تواند از حریم شخصی به خوبی محافظت کند بهتر است تا از آن به عنوان پرده دوم استفاده شود. البته اگر این موضوع برای عده ای اهمیت ندارد می توانند از همان پرده حریر شیشه ای به عنوان پرده اول استفاده کنند. پرده عروس باید دارای ویژگی های خاصی باشند که بتواند در زیبایی خانه نو عروس تاثیر مناسبی بگذارد. پرده عروس باید هم زمان هم دارای لطافت و هم درخشندگی باشد.

پرده ساتن

یکی دیگر از پرده های مناسب به عنوان پرده اتاق نو عروس پرده ساتن است. این مدل پرده بسیار زیبا و مجلل است و باعث نمای فوق العاده ای در خانه شما خواهد شد. برای توضیح بیش تر می توان گفت که پارچه ای که از جنس ساتن باشد از الیاف بلندی درست می شود. در زمان های دور از ابریشم برای تولید ساتن استفاده می کردند. اما امروزه با پیشرفت تکنولوژی و روی کار آمدن موادی هم چون پلی استر باعث شده است تا ساتن را از این مواد تولید کنند. پارچه ساتن بسیار درخشنده و براق است. در نتیجه استفاده از آن در اتاق نوعروس می تواند بسیار مناسب باشد. پارچه ساتن به گونه ای است که نحوه جمع شدن آن باعث می گردد تا نمای زیبایی را ایجاد کند. پرده زبرا نیز یکی ای مدل های جذاب پرده برای خانه شما خواهد بود.

مدل پرده عروس

پرده کتان

یکی از پارچه هایی که استفاده زیادی در هر خانه ای دارد پارچه کتان است. مخصوصا به دلیل این که پارچه دارای رنگ های بسیاری است می توان به سادگی از آن به عنوان پرده نو عروس استفاده کرد.

پرده پانج

یکی از ویژگی های بسیار خوب این پرده این است که به راحتی می تواند بر روی دیوار قرار گیرد و نیازی به گیره ندارد. پرده پانج به دلیل طبیعت ساده ای که دارد برای استفاده در خانه های مدرن بسیار مناسب می باشد. از خصوصیات این پرده می توان موارد زیر را نام برد:
به دلیل این که دوخت پرده به سادگی صورت می گیرد در نتیجه تهیه آن هزینه زیادی در بر نخواهد داشت. تنوع پرده های پانج بسیار بالاست. برای مثال این پرده ها را می توان در رنگ های بسیاری مورد تولید قرار داد. همین طور از منظر طرح نیز مشکلی ندارند.

همین طور بخوانید نحوه شستشوی پرده زبرا 

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.