مدل پرده زبرا

درباره خرید پرده

مدل پرده زبرا

 پرده زبرا
پرده یکی از مهمترین اجزای هر خانه ای است که می تواند در آن و ظاهر آن بسیار تاثیر گذار باشد. پرده علاوه بر زیبایی خانه و اداره شما می تواند در عوامل مهم دیگری نیز نقش داشته باشد که از جمله آن ها می توان به کنترل کردن نور داخل اتاق و همین طور کاهش دید درون منزل نام برد. در تابستان با انتخاب پرده مناسب می توان از به هدر رفته انرژی کولر جلوگیری کرد. در فصل های سرد سال نیز می توان از پرده به عنوانی مانعی برای ورود سرما از طریق پنجره ها و هم چنین جهت جلوگیری از خروج گرما به بیرون خانه استفاده کرد. با این حال باید در نظر داشت که سبک مختلف درون هر خانه ای باعث می گردد تا شما بتوانید با توجه به آن وسایل مختلف خانه خود را انتخاب کنید پس در این راستا پرده ای که انتخاب می شود نیز باید هماهنگ با سبک خانه شما باشد تا بتواند تناسب و هماهنگی را به خوبی حفظ نماید. یکی از جدیدترین مدل های پرده نوع زبرا است. خصوصیت ویژه این پرده این است که هم زمان از پارچه و همین طور تور در ترکیب آن استفاده شده است و این دو بخش در حالت یک در میان قرار گرفته اند. سیستم عملکرد پرده زبرا همانند پرده کرکره عمل می کند. در این حالت شما می توانید پرده زبرا را به طول کامل ببندید و همین طور اگر تمایل دارید که از حداکثر میزان پنجاه درصد نور استفاده کنید می توانید آن را در حالت نیمه باز نگه دارید. ولی باید خاطر نشان کرد که پرده زبرا دارای جلوه بسیار زیبایی است و از این منظر قابل مقایسه با کرکره ای نیست. مدل های مختلف پرده زبرا نوعی از پرده کرکره ای افقی به شمار می رود. این پرده ها دارای حالت دو لایه ای هستند. شما می توانید پرده زبرا را به صورت دستی و همین طور برقی مورد استفاده قرار دهید. در این مقاله قصد داریم تا مدل های مختلف پرده زبرا برای خانه اتان را معرفی کنیم.

مدل های مختلف پرده زبرا برای خانه
پرده از آن جا که وسیله ای مهم برای پوشش دادن به پنجره های خانه به شمار می رود باید به دقت و درستی مورد انتخاب قرار گیرد. امروزه مدل پرده های جدیدی از جمله زبرا و پرده پانج زینت بخش پنجره های خانه شده اند.

طرح های مختلف پرده زبرا

برای تولید پرده زبرا می توان از پارچه هایی که دارای الگوهای ساده و یا طرح دار هستند بهره برد. با استفاده از این حالت شما می توانید از انواع مختلف پرده زبرا در طرح های مختلف برای جاهای متفاوت خانه خود از جمله پرده آشپزخانه و یا پرده پذیرایی بهره ببرید. برای این که نور درون ساختمان را کم و زیاد کنید می توان از غلتک هایی که در پرده زبرا تنظیم شده است استفاده کرد. یکی دیگر از ویژگی های خوب پرده زبرا این است که شما می توانید بدون این که نیازی به جمع کردن آن داشته باشید آن را کنترل نمایید. همچنین ماندگاری پرده زبرا بسیار خوب است و به دلیل این که پرده زبرا وزن سبکی دارد برای نصب کردن آن با هیچ مشکلی روبه رو نخواهید شد. برای کسانی که دارای خانه ای آفتاب گیر نیستند استفاده از این پرده زبرا می تواند بسیار مناسب باشد. زیرا پرده زبرا این قابلیت را دارد که به صورت کامل جمع شود در نتیجه نور آفتاب به خوبی وارد منزل شما خواهد شد. همان طور که گفتیم پرده های زبرا قابلیت طراحی در مدل های بسیار متنوع را دارند و می توانند در حالت های ساده، پلیسه، الگو دار و ترکیبی مورد دوخت قرار بگیرند. بیش تر افراد دوست دارند که دکور داخلی خانه اشان بسیار خاص باشد. در نتیجه می توانند از میان انواع بسیار مختلف این پرده یکی را انتخاب کنند.
اگر دکور خانه شما در حالت مدرن است استفاده از پرده زبرا می تواند انتخاب بسیار مناسبی باشد. با این که می شود از این پرده برای دکور کلاسیک نیز استفاده کرد بهتر است تا این پرده را مد نظر خود قرار ندهید.

قیمت پرده زبرا

با توجه به این که پرده زبرا در حالت های متفاوتی وجود دارد. در نتیجه هر مدل دارای قیمت های مختلفی است. در این میان متین پرده به دلیل داشتن کمترین قیمت ها در میان سایر فروشگاه ها توانسته است تا نظر مشتریان را به خوبی به خود جلب کند. قبل از این که پرده را خریداری کند ابتدا باید فضایی که قرار است تا پرده روی آن نصب گردد را اندازه گیری کند تا بتوانید ابعاد درست پرده را پیدا کنید.

خرید پرده زبرا
بعد از این که ابعاد پرده مورد نظر خود را اندازه گیری کردید حال نوبت به خرید پرده می رسد. بهتر است برای خرید به جایی مراجعه کنید کمه دارای مدل های بیشماری از این پرده باشد که خوشبختانه متین پرده می تواند این خواسته شما را برآورده کند. اگر تمایل دارید تا میزان نور داخل منزل شما افزایش یابد می توانید از پرده های زبرایی که در حالت توری هستند استفاده کنید. ولی به طور برعکس اگر تمایل دارید که داخل خانه کمتر دیده شود می توانید از پرده هایی که دارای ضخامت بیش تری هستند استفاده کنید.

جدیدترین مدل های پرده زبرا
پرده زبرا به دلیل طیف گسترده ای که دارد انتخاب را برای شما آسان تر می سازد. همان طور که می دانید هر خانه ای دارای دکور خاص خود است که انتخاب مناسب باعث می شود تا بتوانید پرده ای مناسب را انتخاب کنید. شما حتی برای اتاق کودک خود نیز می توانید از پرده زبرا استفاده کنید به دلیل این که این پرده دارای طرح های بسیار زیادی است. در بخش ویلایی استفاده از پرده زبرا می تواند باعث شود تا هم جلوه و نمای ویلا بهتر گردد و هم دید درون خانه محدود شود. انواعی از پرده زبرا که دارای طرح های گل هستند می توانند برای خانه هایی که سبک ساده ای دارند مورد استفاده قرار بگیرند. برای خرید پرده کلیک کنید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.